Daha Çok Hakkımda


Madem  buraya bir şeyler karalayacağız önce kısaca kendimizden bahsedelim efendim.

Profilimizin Hakkında kısmında da bahsettiğimiz üzere Biraz PR'cı, Çokça Tasarımcı ve Bolca Reklamcı, Biraz da Ketçap Mayonezden ibaret sayılırım ama tam da değilim.
Şöyle ki ;


5 Mayıs'ta doğup, İlk ve Orta Öğretimimizi aynı zamanda doğduğumuz şehir olan Gaziantep'te tamamlamışız, ardından üniversite yollarına (tee Gaziantep'ten Giresun'a) gitmişiz. Giresun Üniversitesi'nde Pazarlama ve Reklamcılık programı, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nde Önlisans eğitimi görmüşüz. Oradaki eğitimimiz ve can hocalarımız ile Halkla İlişkiler'i sevmiş Tasarım ve  Reklama aşık olmuşuz, ardından 1 yıl Grafik Tasarımcılık yapıp eğitim hayatımıza Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümü ve Erciyes Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü ile devam edip lisans hayatımızı noktalamışız, şimdi ise İnönü Üniversitesinde aynı bölümde yüksek lisans yapmaktayız. Meslek hayatımıza ise Kayseri'de bir yıla yakın tasarımcılık yaptıktan sonra, şu anda 2 yılı aşkın süredir anadolunun yaman topraklarında (ama sigortalı) bir tasarımcı olarak çalışmaktayım.

Evet farkındayız, şu an daha yolun çok başındayız hala yetişmekte, gelişmekte ve büyümekteyiz, yeni insanlar, yeni yerler görünce, yeni kitaplar okuyunca, yeni tecrübeler edindikçe nacizhane hayatımızın üstüne koyarak ilerleyeceğiz...

İnsan doğar, büyür ve ölene kadar da gelişir. Çokça gelişmeniz dileğiyle efendim esen kalın. 
 

Ha bu arada bu çocuk kim falan deyip şu hergeleyi bi takip edeyim derseniz sosyal medya hesaplarım aşağıda (kısa yoldan tıklamak isterseniz de sağ üstte) ekleyin felan bir şeyler yapın işte, zaten fark ettiğiniz üzere herhangi bir sosyal medya sitesinin adının veya adresinin sonuna erhan5 koyarsanız muhtemelen ben çıkarım neyse hadi görüşürüz.

www.facebook.com/facerhan5
www.twitter.com/twiterhan5
www.instagram.com/insterhan5

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder